Sobre l'experiència
Hola! Gràcies per interessar-te al nostre catamarà Lagoon 400 del 2019 amb capacitat per a 20 passatgers. T´oferim un tour de 6 hores pels llocs més increïbles de Cozumel. Volem que passis un dia inoblidable, per això et brindem una experiència gastronòmica completa amb sabors locals i begudes de la més alta qualitat.
La nostra filosofia és oferir als nostres clients tot allò que necessiten per passar un dia sense preocupacions. Per això, incloem begudes de la més alta qualitat, cerveses de 3 tipus diferents i un xef que prepararà menjar fresc al moment.
En aquest viatge de 6 hores, podràs visitar El Cielo, una zona màgica amb sorra a la punta de l'illa de Cozumel, esculls que no són visitats per les grans masses turístiques i platges verges que són el que vas somiar abans de volar a Mèxic.
Creiem oferir una experiència única perquè puguis gaudir en companyia de la teva família d'un dia que mai oblidaran. Sempre partim des de Marina Fonatur, on també tenim la nostra oficina i estarem atents per rebre't i donar-te la benvinguda.
El nostre equip de professionals s'encarregarà de tot, així que només reserva i relaxa't. T'esperem per viure junts aquesta aventura al mar!
Cozumel, Mèxic
5h30 · Fins a 17 persones
5 (1)
Cozumel, Mèxic
6h00 · Fins a 4 persones
0 (0)
Cozumel, Mèxic
9h00 · Fins a 16 persones
0 (0)
Etiquetes
Cozumel, Mèxic
5h30 · Fins a 17 persones
5 (1)
Cozumel, Mèxic
6h00 · Fins a 4 persones
0 (0)
Cozumel, Mèxic
9h00 · Fins a 16 persones
0 (0)