Sobre l'experiència
Hi pot haver un màxim de 8 hostes a bord.
***Només podeu llogar aquest veler amb el patró. El patró costa 240 EUR/dia. La neteja final és de 120 EUR/reserva.***
**Lloguer d'1 dia: la gasolina ESTÀ inclosa en el preu! :)
***Per a lloguers de diversos dies: la gasolina, les taxes del port esportiu i els àpats dels patrons són a part***
Imagineu-vos despertar amb el cant d'una gavina i saltar a l'aigua turquesa a primera hora del matí. Després, esmorzeu amb el mar Adriàtic com a teló de fons. L'única manera d'explorar les 1.100 illes de Croàcia és des de la comoditat del vostre iot privat.
El nostre veler Elan Impression està equipat amb quatre cabines acollidores, dos banys, una cuina totalment equipada, Wi-Fi, una màquina de gel, un altaveu Bluetooth professional JBL, panells solars i corrent altern de 220 V per garantir que els vostres dispositius electrònics es puguin carregar fins i tot quan no estiguin connectats a l'electricitat del port esportiu (això vol dir que podeu estar ancorats en una badia privada i seguir tenint accés a l'electricitat!), una nevera i una barbacoa.
La cuina del vaixell està totalment equipada amb olles, paelles, plats i molt més. Podeu portar el vostre propi menjar i cuinar deliciosos àpats durant el vostre viatge de vela d'un dia o d'una setmana amb amics i familiars.
El vostre patró estarà amb vosaltres tot el temps, conduint el vaixell per garantir la vostra seguretat i presentar-vos la bellesa de Croàcia. Un patró professional i amable us permetrà relaxar-vos completament i gaudir de les vostres vacances. Tant si voleu nedar en badies amagades, explorar pobles illencs encantadors o simplement navegar i relaxar-vos, l'itinerari es pot adaptar als vostres desitjos. El vaixell es troba a Split, a Marina Spinut.
Hi ha moltes illes davant la costa de Split. Per exemple, podríem visitar precioses badies al sud de l'illa de Šolta, la famosa platja del Corn d'Or a Bol, a l'illa de Brač, la gran vida nocturna i la història de Hvar, els deliciosos vins i l'impressionant arquitectura de l'illa de Korčula, on va viure Marco Polo, la natura salvatge i l'hipnòtica Cova Blava a l'illa de Vis i la Llacuna Blava a l'illa de Drvenik.
El preu inclou el veler, la taxa turística, l'IVA, l'assegurança, les tovalloles, la roba de llit, una cuina totalment equipada, Wi-Fi, màquina de gel, barbacoa, equip de snorkel, joguines aquàtiques, bot i motor forabord.
Multi-dia NO INCLÒS: GASOLINA, TAXES DE MARINA (si esteu ancorats, són gratuïtes), ÀPATS DEL PATRÓ, PROPINA.
Coses a tenir en compte:
Viure en un veler és molt diferent d'allotjar-se en un hotel. M'agrada pensar que viure en un vaixell és un càmping elegant. Si us agrada el glamping, us encantarà estar en un veler! Els lavabos del veler són extremadament petits. El seient del vàter, en particular, és una mica més petit que un seient de vàter normal d'una casa. A més, la dutxa és un capçal de dutxa manual a la mateixa habitació que el vàter.
Els llits també són molt diferents dels de les habitacions d'hotel estàndard. Els matalassos són d'escuma viscoelàstica d'alta qualitat i s'adapten a la forma del vaixell, de manera que no són matalassos dobles estàndard.
Les ressenyes es publiquen sense moderació prèvia. Saber-ne més
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Espanyol
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Espanyol
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Espanyol
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Rus
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Espanyol
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Espanyol
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Traduït de Anglès
Etiquetes